Overslaan naar inhoud

 

PRIVACYBELEID VOOR ONLINE BOEKING 


1. Inleiding

Dit privacybeleid informeert u over hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, gebruiken, delen en beschermen bij het boeken van een vergaderruimte via onze website.

2. Verzamelde Gegevens

Wij verzamelen de volgende gegevens tijdens het boekingsproces:

  • Persoonsgegevens: naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres.
  • Betalingsgegevens: bankrekeningnummer, betaalmethode.
  • Boekingsgegevens: datum, tijdstip, duur van de reservering.

3. Doeleinden van de Verwerking

  • Verwerken van boekingen en betalingen.
  • Bevestigen en beheren van reserveringen.
  • Contact opnemen bij wijzigingen of annuleringen.
  • Verbeteren van onze diensten via klantfeedback.

4. Bewaartermijn

Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld.

5. Beveiliging

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw gegevens te beschermen tegen verlies of onrechtmatige verwerking.

6. Delen van Gegevens

Gegevens worden uitsluitend gedeeld met derden als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening (bijvoorbeeld betalingsproviders) of indien wettelijk vereist.

7. Rechten van Betrokkenen

U heeft het recht op inzage, correctie, verwijdering en bezwaar tegen de verwerking van uw gegevens. Neem contact met ons op via de contactgegevens op onze website.

8. Wijzigingen

Dit privacybeleid kan van tijd tot tijd worden gewijzigd. Wij raden aan dit beleid regelmatig te raadplegen.

9. Contact

Bij vragen over dit privacybeleid kunt u contact met ons opnemen via de contactinformatie vermeld op onze website.